Plan pracy licencjackiej
WSTĘP
ROZDZIAŁ I. CHARAKTERYSTYKA WIEKU WCZESNOSZKOLNEGO
1.1. Podstawowe czynniki rozwoju
1.2. Zmiany rozwojowe w wieku wczesnoszkolnym
1.3. Zmiany w sferze emocjonalnej
1.4. Wyznaczniki powodzenia w uczeniu się w szkole
1.5. Ryzyko niepowodzeń szkolnych
ROZDZIAŁ II. ISTOTA I ZNACZENIE ZABAW DYDAKTYCZNYCH
2.1. Aktywność jako główny wyznacznik rozwoju
2.2. Poglądy na temat zabawy
2.3. Ogólna charakterystyka zabawy
2.4. Prawidłowości rozwojowe w zabawach dzieci
2.5. Aktywność twórcza dziecka
ROZDZIAŁ III. WPŁYW ZABAW DYDAKTYCZNYCH NA ROZWÓJ UMYSŁOWY DZIECKA
3.1. Znaczenie zabawy „na niby”
3.2. Gra z regułami
3.3. Zabawy oparte na fabule baśni i bajek
3.4. Zabawy stymulujące percepcję i ekspresję plastyczną dzieci
3.5. Znaczenie zabawy na niby
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS TABEL I RYSUNKÓW