Wpływ zabaw dydaktycznych na rozwój umysłowy dziecka w wieku wczesnoszkolnym

Plan pracy licencjackiej

WSTĘP

ROZDZIAŁ I. CHARAKTERYSTYKA WIEKU WCZESNOSZKOLNEGO

1.1. Podstawowe czynniki rozwoju

1.2. Zmiany rozwojowe w wieku wczesnoszkolnym

1.3. Zmiany w sferze emocjonalnej

1.4. Wyznaczniki powodzenia w uczeniu się w szkole

1.5. Ryzyko niepowodzeń szkolnych

ROZDZIAŁ II. ISTOTA I ZNACZENIE ZABAW DYDAKTYCZNYCH

2.1. Aktywność jako główny wyznacznik rozwoju

2.2. Poglądy na temat zabawy

2.3. Ogólna charakterystyka zabawy

2.4. Prawidłowości rozwojowe w zabawach dzieci

2.5. Aktywność twórcza dziecka

ROZDZIAŁ III. WPŁYW ZABAW DYDAKTYCZNYCH NA ROZWÓJ UMYSŁOWY DZIECKA

3.1. Znaczenie zabawy „na niby”

3.2. Gra z regułami

3.3. Zabawy oparte na fabule baśni i bajek

3.4. Zabawy stymulujące percepcję i ekspresję plastyczną dzieci

3.5. Znaczenie zabawy na niby

ZAKOŃCZENIE

BIBLIOGRAFIA

SPIS TABEL I RYSUNKÓW