Szkolenia jako etap ZZL

5
(2)

PLAN PRACY MAGISTERSKIEJ

TEMAT

SZKOLENIA JAKO ETAP ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI NA PRZYKŁADZIE TELEKOMUNIKACJI S.A.

Wstęp

Rozdział I. Istota zarządzania zasobami ludzkimi

1.1. Pojęcie zarządzania zasobami ludzkimi

1.2. Funkcje kierownictwa ds. personelu

1.3. Zarządzanie personelem a zarządzanie zasobami ludzkimi

1.4. Cechy wyróżniające zarządzanie zasobami ludzkimi

Rozdział II. Szkolenie jako forma wspierania rozwoju pracowników i organizacji

2.1. Pojęcie i rodzaje szkoleń

2.2. Przyczyny rosnącej potrzeby szkoleń

2.3. Etapy szkolenia

2.4. Uczestnicy procesu szkoleniowego

Rozdział III. Szkolenie jako wspomaganie procesu uczenia się

3.1. Pojęcie i istota uczenia się

3.2. Motywacja jako psychologiczny czynnik sprzyjający uczeniu się

3.3. Uczenie się a nauczanie

3.4. Sytuacja szkolenia i jej oddziaływanie na osobowość uczestników

Rozdział IV. Rola HR Managera w doskonaleniu procesu szkoleniowego na przykładzie Telekomunikacji S.A.

4.1. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa.

4.2. Strategia personalna Telekomunikacji S.A.

4.3. HR Manager jako partner klienta biznesowego

4.4. Szkolenia i rozwój

4.5. Zadania HR Managera w procesie szkoleniowym

4.6. Zadania HR Managera w procesie rozwoju

Zakończenie

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Bibliografię do tej pracy znajdziesz na stronie https://bibliografie.prac.com.pl/szkolenia-jako-etap-zzl/

Przykładowy wstęp

Szkolenia są kluczowym elementem w procesie zarządzania zasobami ludzkimi, a także w procesie zarządzania zmianą w organizacji. W kontekście zarządzania zmianą, szkolenia stanowią ważny etap w realizacji ZZL, czyli zmiany zachowania ludzi.

W pierwszej części pracy zostaną przedstawione podstawowe informacje na temat ZZL oraz szkoleń, w tym definicje, cele oraz znaczenie dla organizacji. W kolejnym rozdziale zostaną przedstawione metody i narzędzia stosowane w ramach szkoleń w procesie ZZL, takie jak szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, szkolenia interpersonalne czy szkolenia z zakresu zarządzania czasem.

W dalszej części pracy zostaną omówione wyzwania, przed którymi stoją organizacje w procesie szkoleń i realizacji ZZL. Przedstawione zostaną również sposoby efektywnego wykorzystywania szkoleń w procesie ZZL, w tym proces planowania szkoleń, monitorowania i oceny ich skuteczności oraz wdrażania wniosków.

W kolejnym rozdziale zostaną przedstawione korzyści wynikające z wykorzystania szkoleń w procesie ZZL, takie jak zwiększenie zaangażowania pracowników, poprawa efektywności pracy czy redukcja kosztów.

W dalszej części pracy zostaną przedstawione przykłady firm, które skutecznie wykorzystywały szkolenia w procesie ZZL. Przedstawione zostaną również wnioski i rekomendacje dotyczące skutecznego wykorzystania szkoleń w procesie ZZL.

W ostatnim rozdziale zostaną przedstawione propozycje dalszych działań w dziedzinie szkoleń i ZZL, w tym rozwijanie programów szkoleniowych, doskonalenie metod i narzędzi szkoleń oraz kultywowanie kultury uczenia się w organizacji.

Podsumowując, szkolenia stanowią kluczowy element w procesie zarządzania zmianą w organizacji. Praca przedstawia metody i narzędzia stosowane w ramach szkoleń w procesie ZZL, korzyści wynikające z wykorzystania szkoleń oraz przykłady firm, które skutecznie wykorzystywały szkolenia w procesie ZZL. W pracy zostaną również przedstawione rekomendacje dotyczące skutecznego wykorzystania szkoleń w procesie ZZL, w celu zapewnienia skutecznego zarządzania zmianą i rozwijania kompetencji pracowników.

Jeśli szukacie na wzór całej pracy magisterskiej to dużego wyboru możecie spodziewać się w serwisie prace magisterskie z prawie wszystkich kierunków: od administracji po zarządzanie zasobami ludzkimi.

image_pdf

Jak oceniasz ten plan pracy?

Kliknij i oceń go!

Średnia ocena 5 / 5. Oddanych głosów: 2

Nikt jeszcze nie oceniał tego planu. Bądź pierwszy!

Jeden komentarz do “Szkolenia jako etap ZZL

Możliwość komentowania została wyłączona.