Wpływ gier i zabaw dydaktycznych na rozwój dzieci

5
(3)

Wpływ gier i zabaw dydaktycznych na rozwój dzieci

plan pracy mgr, 60 stron

WSTĘP

ROZDZIAŁ I. CZYNNIKI WARUNKUJĄCE ROZWÓJ DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM
1.1. Wiek przedszkolny – ogólna charakterystyka
1.2. Wpływ środowiska domowego na rozwój dzieci
1.2.1. Styl wychowania
1.2.2. Struktura rodziny
1.2.3. Rodzeństwo
1.3. Środowisko pozadomowe
1.3.1. Znaczenie środowiska placu zabaw
1.3.2. Przedszkole
1.4. Aktywność jako podstawa zmian rozwojowych
1.5. Klasyczne teorie zabaw
1.6. Prawidłowości rozwojowe w zabawach dzieci

ROZDZIAŁ II. PODSTAWY METODOLOGICZNE BADAŃ WŁASNYCH
2.1. Przedmiot i cel badań
2.2. Problemy i hipotezy badawcze
2.3. Metody i techniki badań
2.4. Teren i organizacja badań
2.5. Charakterystyka próby badawczej

ROZDZIAŁ III. WPŁYW GIER I ZABAW DYDAKTYCZNYCH NA ROZWÓJ DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ WŁASNYCH
3.1. Analiza wyników badań
3.2. Wnioski i weryfikacja hipotez

ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS TABEL I RYSUNKÓW
ANEKS

Wstęp

Wprowadzenie do tematyki pracy magisterskiej dotyczącej wpływu gier i zabaw dydaktycznych na rozwój dzieci w wieku przedszkolnym. Przedstawienie celu, znaczenia i struktury pracy.

Rozdział I. Czynniki warunkujące rozwój dzieci w wieku przedszkolnym

Przedstawienie charakterystyki wieku przedszkolnego i jego znaczenia dla rozwoju dziecka. Omówienie wpływu środowiska domowego na rozwój dzieci, w tym stylu wychowania, struktury rodziny i roli rodzeństwa. Analiza środowiska pozadomowego, takiego jak plac zabaw i przedszkole. Wskazanie aktywności jako podstawy zmian rozwojowych oraz przedstawienie klasycznych teorii zabaw i ich znaczenia dla rozwoju dzieci.

Rozdział II. Podstawy metodologiczne badań własnych

Przedstawienie przedmiotu i celu badań, w tym wpływu gier i zabaw dydaktycznych na rozwój dzieci w wieku przedszkolnym. Sformułowanie problemów i hipotez badawczych. Przedstawienie metod i technik badań, terenu i organizacji badań oraz charakterystyki próby badawczej.

Rozdział III. Wpływ gier i zabaw dydaktycznych na rozwój dzieci w wieku przedszkolnym w świetle wyników badań własnych

Analiza wyników przeprowadzonych badań nad wpływem gier i zabaw dydaktycznych na rozwój dzieci w wieku przedszkolnym. Przedstawienie wniosków i weryfikacja hipotez na podstawie zebranych danych.

Zakończenie

Podsumowanie głównych wyników i wniosków z przeprowadzonych badań. Omówienie znaczenia wpływu gier i zabaw dydaktycznych na rozwój dzieci w wieku przedszkolnym. Wskazanie możliwości dalszych badań w tej dziedzinie.

Bibliografia

Wykaz źródeł literaturowych wykorzystanych w pracy magisterskiej.

Spis tabel i rysunków

Wykaz tabel i rysunków zawartych w pracy, wraz z ich numeracją.

Aneks

Dodatkowe materiały lub informacje, które są istotne dla zrozumienia pracy, ale nie zostały bezpośrednio umieszczone w treści głównej.

Jeśli szukacie na wzór całej pracy magisterskiej to dużego wyboru możecie spodziewać się w serwisie prace magisterskie z prawie wszystkich kierunków: od administracji po zarządzanie zasobami ludzkimi.

image_pdf

Jak oceniasz ten plan pracy?

Kliknij i oceń go!

Średnia ocena 5 / 5. Oddanych głosów: 3

Nikt jeszcze nie oceniał tego planu. Bądź pierwszy!