Plan pracy magisterskiej
Wstęp
ROZDZIAŁ I. Nabywca dóbr jako przedmiot analizy marketingowej
1.1. Nabywca – aspekt teoretyczny pojęcia
1.2. Istota postępowania nabywców na rynku
1.3. Uwarunkowania procesu postępowania nabywców
1.4. Etapy postępowania konsumentów
1.5. Reakcje nabywców na zmiany cen
ROZDZIAŁ II. Badania marketingowe jako źródło informacji o potrzebach konsumenta
2.1. Istota i zakres badań marketingowych
2.2. Opracowanie programu badań marketingowych
2.3. Typologia badań marketingowych
2.4. Metody doboru próby do badań marketingowych
2.5. Analiza i interpretacja rezultatów badań marketingowych
ROZDZIAŁ III. Kształtowanie satysfakcji Klienta
3.1. Istota i podstawy pomiaru satysfakcji Klienta
3.2. Sposoby kształtowania satysfakcji
3.3. Usługi prokonsumenckie w przedsiębiorstwie
3.4. Badanie i pomiar satysfakcji Klienta
ROZDZIAŁ IV. Badanie satysfakcji Klientów firmy Orange na podstawie analizy marketingowej
4.1. Ogólny zarys badanej firmy
4.2. Charakterystyka badanej grupy Klientów firmy Orange
4.3. Analiza marketingowa Klientów firmy Orange – na podstawie kwestionariusza ankiety
4.4. Wnioski końcowe
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Analiza marketingowa polega na zgromadzeniu, przetworzeniu i interpretacji informacji dotyczących rynku, konsumentów oraz konkurencji. Dzięki tej analizie przedsiębiorstwo może lepiej poznać potrzeby i oczekiwania klientów, co pozwala na skuteczniejsze dostosowanie oferty do ich potrzeb. W konsekwencji, lepiej dopasowana oferta przedsiębiorstwa przyczynia się do wzrostu poziomu satysfakcji klientów. Dodatkowo, analiza marketingowa pozwala na identyfikację potencjalnych problemów związanych z obsługą klienta, co umożliwia przedsiębiorstwu podjęcie działań zmierzających do ich rozwiązania i poprawy jakości usług.
Jeśli szukacie na wzór całej pracy magisterskiej to dużego wyboru możecie spodziewać się w serwisie prace magisterskie z prawie wszystkich kierunków: od administracji po zarządzanie zasobami ludzkimi.