PLAN PRACY MAGISTERSKIEJ
TEMAT
SZKOLENIA JAKO ETAP ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI NA PRZYKŁADZIE TELEKOMUNIKACJI S.A.
Wstęp
Rozdział I. Istota zarządzania zasobami ludzkimi
1.1. Pojęcie zarządzania zasobami ludzkimi
1.2. Funkcje kierownictwa ds. personelu
1.3. Zarządzanie personelem a zarządzanie zasobami ludzkimi
1.4. Cechy wyróżniające zarządzanie zasobami ludzkimi
Rozdział II. Szkolenie jako forma wspierania rozwoju pracowników i organizacji
2.1. Pojęcie i rodzaje szkoleń
2.2. Przyczyny rosnącej potrzeby szkoleń
2.3. Etapy szkolenia
2.4. Uczestnicy procesu szkoleniowego
Rozdział III. Szkolenie jako wspomaganie procesu uczenia się
3.1. Pojęcie i istota uczenia się
3.2. Motywacja jako psychologiczny czynnik sprzyjający uczeniu się
3.3. Uczenie się a nauczanie
3.4. Sytuacja szkolenia i jej oddziaływanie na osobowość uczestników
Rozdział IV. Rola HR Managera w doskonaleniu procesu szkoleniowego na przykładzie Telekomunikacji S.A.
4.1. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa.
4.2. Strategia personalna Telekomunikacji S.A.
4.3. HR Manager jako partner klienta biznesowego
4.4. Szkolenia i rozwój
4.5. Zadania HR Managera w procesie szkoleniowym
4.6. Zadania HR Managera w procesie rozwoju
Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Bibliografię do tej pracy znajdziesz na stronie https://bibliografie.prac.com.pl/szkolenia-jako-etap-zzl/
Bardzo dziękuję, uratowaliście mój wieczór!