Kultura organizacyjna na podstawie firmy BANK PKO S.A.

5
(2)

Plan pracy licencjackiej

WSTĘP

ROZDZIAŁ I. ISTOTA I ZNACZENIE KULTURY ORGANIZACYJNEJ
1.1. Kultura – zakres definicyjny
1.2. Wielokulturowość w ramach organizacji
1.3. Funkcje i uwarunkowania kultury organizacyjnej
1.4. Profile kultury organizacyjnej
1.5. Kultura organizacyjna a style kierowania

ROZDZIAŁ II. PODSTAWY METODOLOGICZNE BADAŃ WŁASNYCH
2.1. Przedmiot i cel badań
2.2. Problemy i hipotezy badawcze
2.3. Metody i techniki badań
2.4. Teren i organizacja badań
2.5. Charakterystyka próby badawczej

ROZDZIAŁ III. KULTURA ORGANIZACYJNA BANKU PKO S.A. W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ WŁASNYCH
3.1. Analiza wyników badań
3.2. Wnioski i weryfikacja hipotez

ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS TABEL I RYSUNKÓW

Wstęp

Kultura organizacyjna jest kluczowym elementem, który decyduje o sukcesie i efektywności przedsiębiorstwa. W bankach, gdzie odpowiedzialność za bezpieczeństwo i zarządzanie kapitałem jest szczególnie wysoka, kultura organizacyjna jest szczególnie ważna.

Celem niniejszej pracy dyplomowej jest zbadanie kultury organizacyjnej w banku. Praca ta będzie uwzględniać zarówno teorię, jak i praktykę, a także będzie analizować wpływ kultury organizacyjnej na działalność banku, jego efektywność i wyniki finansowe.

Ponadto, praca ta będzie również uwzględniać porównanie kultury organizacyjnej w różnych bankach i branżach oraz omówi najważniejsze czynniki, które wpływają na kulturę organizacyjną w banku. Ostatecznym celem jest ukazanie znaczenia kultury organizacyjnej w banku oraz wskazanie najważniejszych narzędzi i metod, które pozwolą na jej doskonalenie.

Jeśli potrzebujecie konsultacji, fachowej pomocy w napisaniu swojej pracy licencjackiej to z całego serca polecamy serwis prace licencjackie - piszą prace licencjackie już od kilkudziesięciu lat.

image_pdf

Jak oceniasz ten plan pracy?

Kliknij i oceń go!

Średnia ocena 5 / 5. Oddanych głosów: 2

Nikt jeszcze nie oceniał tego planu. Bądź pierwszy!