plan pracy magisterskiej
Wstęp
Rozdział I.
Prezentacja przedsiębiorstwa z branży usług kurierskich – DHL Polska
1. Historia powstania
2. Oferta usług
3. Innowacyjność oferty usługowej
4. Pozycja rynkowa
5. Charakterystyka nowoczesnych rozwiązań technologicznych
Rozdział II.
Problematyka badania konkurencyjności przedsiębiorstw
1. Zmiany zewnętrzne i wewnętrzne warunków działania
2. Konkurencyjność i jej mierniki
3. Determinanty konkurencyjności
3.1. „Diament Portera”
3.2. Koncepcja kluczowych kompetencji
3.3. Koncepcja globalnej efektywności
4. Sposoby pomiaru konkurencji
4.1. Przedsiębiorczość
4.2. Środowisko lokalne i polityka makroekonomiczna
4.3. Polityka konkurencji
5. Źródła przewagi konkurencyjnej
Rozdział III.
Nowe paradygmaty strategii konkurencyjności w DHL Polska
1. Prezentacja strategii działania
2. Określenie czynników przewagi konkurencyjnej
3. Analiza łańcucha wartości
4. Prezentacja strategii konkurencyjności
5. Wpływ jakości oferty sprzedażowej na konkurencyjność przedsiębiorstwa
Rozdział IV.
Analiza sił konkurencyjnych DHL Polska w aspekcie wykorzystania nowych technologii
1. Ocena siły konkurencyjnej przedsiębiorstwa
1.1. Określenie zewnętrznych i wewnętrznych uwarunkowań działania jako potencjalnych źródeł przewagi konkurencyjnej
1.2. Polityka konkurencyjności
2. Ocena wpływu nowoczesnych technologii na konkurencyjność przedsiębiorstwa
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel i rysunków
Analiza konkurencyjności przedsiębiorstwa w aspekcie wykorzystania nowych technologii polega na ocenie poziomu innowacyjności firmy w porównaniu do konkurencji oraz na określeniu wpływu tych technologii na pozycję rynkową przedsiębiorstwa. Może ona obejmować:
- identyfikację kluczowych technologii stosowanych w branży,
- ocenę poziomu adopcji tych technologii przez konkurencję,
- ocenę zdolności przedsiębiorstwa do wdrażania i wykorzystywania nowych technologii,
- określenie wpływu wykorzystania nowych technologii na efektywność i efektywność przedsiębiorstwa. Analiza ta pozwala na zidentyfikowanie słabych stron przedsiębiorstwa oraz na określenie działań, które mogą poprawić jego pozycję względem konkurencji.
Jeśli szukacie na wzór całej pracy magisterskiej to dużego wyboru możecie spodziewać się w serwisie prace magisterskie z prawie wszystkich kierunków: od administracji po zarządzanie zasobami ludzkimi.