PLAN PRACY LICENCJACKIEJ
Marketing zorientowany na młodego konsumenta
WSTĘP
ROZDZIAŁ I. ISTOTA I ROLA MARKETINGU
1.1. Marketing- zakres teoretyczny
1.2. Orientacja marketingowa przedsiębiorstwa
1.3. Znaczenie rynku docelowego
1.4. Cechy nowoczesnego marketingu
ROZDZIAŁ II. MARKETING JAKO CZYNNIK WARUNKUJĄCY ZACHOWANIA KONSUMENCKIE
2.1. Społeczne podstawy zachowań konsumpcyjnych
2.2. Konsument jako strona relacji
2.3. Konsument w strategii marketingowej przedsiębiorstwa
2.4. Proces podejmowania decyzji zakupowych
ROZDZIAŁ III. STRATEGIA MARKETINGOWA SKIEROWANA NA MŁODEGO NABYWCĘ NA PRZYKŁADZIE YAHOO!
3.1. Znaczenie służb informacyjnych (PR)
3.2. Marketing poza Internetem
3.3. Znajomość klienta i rynku
3.4. Grupa docelowa i przywiązanie klienta
3.5. Reputacja
3.6. Zagrożenia ze strony konkurencji
3.7. Perspektywy
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
SPIS TABEL I RYSUNKÓW
Młody nabywca, czyli osoby w wieku od 13 do 34 lat, jest ważnym filarem strategii marketingowej w wielu branżach, w tym również w przypadku portalu Yahoo. Młodzi ludzie są aktywni online, używają różnych urządzeń i są skłonni dokonywać zakupów przez internet. Dlatego też wiele reklam i treści na portalu Yahoo skierowana jest do tej grupy wiekowej, aby przyciągnąć ich uwagę i zwiększyć szanse na sprzedaż. Może to obejmować reklamy produktów i usług, które są popularne wśród młodych ludzi, takie jak telefony komórkowe, gry, muzyka, moda, a także treści związane z podróżami, rozrywką i lifestyle.
Jeśli potrzebujecie konsultacji, fachowej pomocy w napisaniu swojej pracy licencjackiej to z całego serca polecamy serwis prace licencjackie - piszą prace licencjackie już od kilkudziesięciu lat.