Determinanty kształtujące portfel usług w firmie logistycznej

5
(1)

DETERMINANTY KSZTAŁTUJĄCE PORTFEL USŁUG W FIRMIE LOGISTYCZNEJ RABEN POLSKA

Wstęp

Rozdział I.
SPECYFIKA FUNKCJONOWANIA RYNKU I MARKETINGU USŁUG
1. Rola usług w gospodarce narodowej
2. Charakterystyka usług
2.1. Podział usług
2.2. Jakość usług
3. Marketing mix w zakresie usług
4. Zasady funkcjonowania na rynku usług

Rozdział II.
ISTOTA I SPOSOBY KSZTAŁTOWANIA PORTFELA PRODUKCJI
W PRZEDSIĘBIORSTWIE USŁUGOWYM
1. Organizacja produkcji i sprzedaży usług
1.1. Baza materialno – techniczna
1.2. Obsługa klientów
2. Gwarancja jakości
3. Infrastruktura w obsłudze sieci dostaw
4. Technologie informacyjne podstawą rozwoju firm usługowych

Rozdział III.
POZYCJA I ZAKRES DZIAŁALNOŚCI RABEN POLSKA W SEKTORZE USŁUG
1. Historia powstania
2. Oferta usług
3. Pozycja firmy na rynku
3.1. Krajowy rynek usług logistycznych
3.2. Międzynarodowy rynek usług
4. Korzyści płynące ze współpracy z firmą

Rozdział IV.
SPOSOBY KSZTAŁTOWANIA PORTFELA USŁUG I JEGO ZNACZENIE W FIRMIE RABEN POLSKA
1. Jakość i sprawność operacji logistycznych
2. Szybka informacja i „know how”
3. Kompleksowa oferta usług
4. Bezpieczeństwo i efektywność codziennej obsługi

Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel i rysunków

Determinanty kształtujące portfel usług w firmie logistycznej mogą obejmować różne czynniki, takie jak:

  1. Popyt na rynku – firma logistyczna musi dostosować swoją ofertę do potrzeb klientów, aby utrzymać konkurencyjność.
  2. Dostępność zasobów – firma logistyczna musi mieć dostęp do odpowiednich zasobów, takich jak flota transportowa i magazyny, aby móc świadczyć usługi.
  3. Kompetencje kadry – doświadczenie i kwalifikacje pracowników firmy logistycznej mogą wpływać na jej zdolność do świadczenia różnych usług.
  4. Regulacje prawne – przepisy prawne dotyczące transportu i logistyki mogą ograniczać lub ułatwiać dostępność niektórych usług.
  5. Konkurencja – poziom konkurencji na rynku logistycznym może wpływać na decyzje dotyczące oferowanych usług.
  6. Technologia – rozwój technologii, takiej jak automatyzacja i robotyka, może wpływać na ofertę usług firmy logistycznej.
  7. Konsolidacja rynku – poziom konsolidacji rynku logistycznego może wpływać na decyzje dotyczące oferowanych usług.

Jeśli szukacie na wzór całej pracy magisterskiej to dużego wyboru możecie spodziewać się w serwisie prace magisterskie z prawie wszystkich kierunków: od administracji po zarządzanie zasobami ludzkimi.

image_pdf

Jak oceniasz ten plan pracy?

Kliknij i oceń go!

Średnia ocena 5 / 5. Oddanych głosów: 1

Nikt jeszcze nie oceniał tego planu. Bądź pierwszy!