Rola świetlicy socjoterapeutycznej w eliminowaniu niepowodzeń szkolnych

plan pracy mgr

WSTĘP

ROZDZIAŁ I. NIEPOWODZENIA SZKOLNE- ISTOTA ZJAWISKA

1.1. Zmiany rozwojowe w wieku szkolnym

1.2. Sposoby uczenia się w wieku szkolnym

1.3. Wyznaczniki powodzenia w uczeniu się w szkole

1.4. Przyczyny niepowodzeń szkolnych

1.5. Skutki niepowodzeń szkolnych

ROZDZIAŁ II. ROLA I DZIAŁANIA ŚWIETLICY SOCJOTERAPEUTYCZNEJ

2.1. Funkcje socjoterapii

2.2. Wpływ środowiska wychowawczego na występowanie niepowodzeń szkolnych

2.3. Istota działalności świetlicy socjoterapeutycznej

2.4. Cele świetlicy socjoterapeutycznej a niwelowanie niepowodzeń szkolnych

2.5. Rola wychowawcy świetlicowego  we wspomaganiu rozwoju dziecka

ROZDZIAŁ III. PODSTAWY METODOLOGICZNE BADAŃ WŁASNYCH

3.1. Przedmiot i cel badań

3.2. Problemy i hipotezy badawcze

3.3. Metody i techniki badań

3.4. Teren i organizacja badań

3.5. Charakterystyka próby badawczej

ROZDZIAŁ IV. ROLA ŚWIETLICY SOCJOTERAPEUTYCZNEJ W LIKWIDOWANIU NIEPOWODZEŃ SZKOLNYCH W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ WŁASNYCH

4.1. Analiza wyników badań własnych

4.2. Wnioski

ZAKOŃCZENIE

BIBLIOGRAFIA

SPIS TABEL I RYSUNKÓW


Jeśli potrzebujecie bibliografii do tego tematu, to zapraszamy na stronę bibliografia pracy – tam ją znajdziecie – z tym, że do pracy licencjackiej, czyli trochę mniej obszerną. Wystarczy jednak dodać kilka własnych pozycji i będzie ok.

2 myśli w temacie “Rola świetlicy socjoterapeutycznej w eliminowaniu niepowodzeń szkolnych

    1. planyprac Autor wpisu

      Wszystko zależy od tego, ile ma liczyć stron ta praca licencjacka. Jeśli od 50 stron wzwyż, to może być. Jednak na niektórych uczelniach prace mają być krótsze, na np. 40 stron – wtedy ten plan nie za bardzo się nadaje, wtedy połączylibyśmy rozdział pierwszy z drugim.

Możliwość komentowania jest wyłączona.