Reklama jako instrument kształtowania zachowań konsumenckich

5
(3)

Wstęp

I Reklama jako instrument marketingu
1.1. Istota reklamy
1.2. Reklama a promocja
1.3. Tworzenie reklamy
1.4. Formy i rodzaje reklamy

II Zachowania konsumenta
2.1. Istota zachowania konsumenta
2.2. Modele zachowania konsumentów
2.2.1. Pojęcie i klasyfikacja modelów zachowań konsument
2.2.2. Model zachowania konsumenta Nicosii
2.2.3. Model zachowania konsumenta Howarda-Shetha
2.2.4. Decyzyjny model zachowania konsumenta Rosaniego
2.2.5. Model zachowania konsumenta EBK
2.3. Uwarunkowania zachowań konsumentów
2.3.1. Uwarunkowania wewnętrzne zachowań konsumentów
2.3.2. Psychologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich
2.4. Ekonomiczne uwarunkowania zachowań konsumentów
2.5. Społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów

III Wpływ reklamy na postępowanie konsumentów
3.1. Hierarchia efektów
3.2. Proces oddziaływania reklamy i uwarunkowania
3.3. Psychologia reklamy
3.4. Współczesne reklamy

Podsumowanie
Bibliografia

Przykładowy wstęp

Celem niniejszej pracy jest przedstawienie roli reklamy jako instrumentu kształtowania zachowań konsumenckich. Praca składać się będzie z kilku rozdziałów.

W pierwszej części pracy zostaną przedstawione podstawowe pojęcia związane z reklamą, takie jak definicja, cele i rodzaje reklamy. Następnie zostaną przedstawione metody i techniki stosowane w reklamie, takie jak kreowanie wizerunku marki, kreowanie potrzeb i korzyści, emocjonalna manipulacja oraz celebryci w reklamie.

W dalszej części pracy zostanie przedstawiona rola reklamy w kształtowaniu zachowań konsumenckich. Praca przedstawi wpływ reklamy na postrzeganie produktów, kreowanie potrzeb i korzyści, wpływ na decyzje zakupowe oraz wpływ na kulturę konsumpcji.

W kolejnym rozdziale zostaną przedstawione negatywne skutki reklamy, takie jak reklama wprowadzająca w błąd, reklama o negatywnym wpływie na zdrowie i środowisko oraz reklama prowokująca zachowania nieetyczne.

W ostatnim rozdziale pracy zostaną przedstawione perspektywy rozwoju reklamy jako instrumentu kształtowania zachowań konsumenckich. Przedstawione zostaną również rekomendacje i propozycje działań, które przyczynią się do jeszcze lepszego wykorzystania reklamy w kształtowaniu zachowań konsumenckich.

Niniejsza praca ma na celu przedstawienie roli reklamy jako instrumentu kształtowania zachowań konsumenckich. Przedstawione zostaną podstawowe pojęcia związane z reklamą, metody i techniki stosowane w reklamie, wpływ reklamy na kształtowanie zachowań konsumenckich, negatywne skutki reklamy, perspektywy rozwoju reklamy oraz rekomendacje i propozycje działań na przyszłość. Praca może być przydatna dla marketerów, menedżerów, studentów kierunków związanych z marketingiem oraz dla konsumentów, którzy chcą lepiej zrozumieć wpływ reklamy na ich zachowania konsumenckie.

Jeśli potrzebujecie konsultacji, fachowej pomocy w napisaniu swojej pracy licencjackiej to z całego serca polecamy serwis prace licencjackie - piszą prace licencjackie już od kilkudziesięciu lat.

image_pdf

Jak oceniasz ten plan pracy?

Kliknij i oceń go!

Średnia ocena 5 / 5. Oddanych głosów: 3

Nikt jeszcze nie oceniał tego planu. Bądź pierwszy!